Blog Fitnessmama.ro

Exerciții eficiente pentru abdomen de făcut acasă

Vrei să ai un abdomen plat și ferm iar pentru asta ai nevoie de exerciții eficiente pentru abdomen? Atunci, acest articol a fost scris pentru tine!

Înțeleg că probabil vei dori să începi cât mai rapid cu exerciții abdominale, dar îți sugerez cu tărie să citești cu atenție ceea ce am scris în introducere.

În acest articol, explic care este cel mai persistent mit în rândul celor care doresc să obțină un abdomen plat și ferm.

După ce citești această informație, vei ști exact ce trebuie să faci pentru a atinge obiectivul.

Exerciții eficiente pentru abdomen – chiar funcționează?

Majoritatea oamenilor gândesc astfel:

Dacă vreau un abdomen plat și ferm, trebuie să fac sport pentru a pierde toată grăsimea aia de la burtă. Oricum, trebuie să fac exerciții eficiente abdomen!

Sună logic, nu?

Cu toate acestea, oricât de logic pare, acest raționament are și o altă latură.

Într-adevăr, exercițiile care ar trebui să ajute la pierderea în greutate într-un mod specific nu sunt suficiente. Nu este posibil să pierzi grăsime dintr-o anumită zonă doar cu exerciții fizice. Pentru a avea un abdomen plat cel mai important este alimentația ta zilnică.

Deaceea, pentru a slăbi sănătos, eficient și durabil primul lucru pe care trebuie să-l faci e să te adresezi la un nutriționist care îți va oferi un program alimentar individual și apoi să te înscrii la un pogram de antrenament.

Deci, cum să ai un abdomen plat?

Bună întrebare !

Ei bine, soluția este să ne concentrăm pe 3 componente, și anume:

  • Alimentație
  • Exerciții compuse
  • Exerciții pentru abdomen

Deoarece alimentația ta are un impact mult mai mare asupra arderii grăsimilor, aceasta este cea mai importantă parte. Un studiu de la Harvard arată că persoanele supraponderale care fac mișcare (fără a-și schimba regimul alimentar) pierd cu greu greutate și grăsimi.

Componenta 1: Alimentația

După cum am spus, alimentația este cel mai important factor. De fapt, alimentația are cel mai mare impact asupra grăsimii corporale.

Pentru a obține un abdomen plat, trebuie să ai un procent scăzut de grăsime.

Componenta 2: Exerciții compuse

Pe lângă scăderea nivelului de grăsime corporală prin alimentație, poți pierde grăsime și cheltuind calorii prin exerciții eficiente pentru abdomen și șolduri sau orice altă parte a corpului.

Prin urmare, întrebarea este: ce sport să faci pentru a arde numărul maxim de calorii? Răspunsul nu este „exerciții abdominale”. De ce nu ?

Deoarece exercițiile abdominale sunt „exerciții de izolare” care implică doar o parte a corpului.

De exemplu, crezi că vei arde mai multe calorii făcând salturi sau sărind?

Răspunsul este simplu. Saltul va folosi mai multe grupuri musculare și va arde mai multe calorii. Cu alte cuvinte, acesta este un exercițiu compus.

Exercițiile compuse sunt exerciții care implică mai multe grupuri musculare. Prin urmare, ard mai multe calorii decât exercițiile de izolare, cum ar fi exercițiile abdominale, care vizează doar grupul muscular abdominal.

Deci, atunci când vrei să slăbești nu poți slăbi doar la burtă. Slăbești tot corpul!

5 exerciții eficiente pentru abdomen

Cele mai eficiente exerciții pentru abdomen sunt următoarele:

  1. Genuflexiuni
  2. Fandările
  3. Burpee
  4. Planșa
  5. Planșa laterală

Vizionează cum să efectuezi corect exerciții pentru abdomen plat:

7 minute de exerciții pe zi pentru un abdomen frumos

Cele mai eficiente exerciții pentru abdomen bărbați pot să difere de un antrenament pentru femei. Bărbații depun mai multă forță și utilizează greutăți. Deaceea atunci când cauți exerciții eficiente pentru abdomen e bine să alegi pe cele recomandate femeilor penttru a evita orice traume.

Citește și articolul: Calculator calorii necesare pentru a slăbi

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu