Blog Fitnessmama.ro

Vreau să slăbesc la burtă

Multe femei încep să facă sport pentru un anumit scop: vreau să slăbesc la burtă sau alte părți ale corpului. În acest caz, toată energia este direcționată tocmai spre antrenarea zonei cu probleme. Și nu obțin rezultatul dorit. Se pune întrebarea, cum să slăbești într-o anumită parte a corpului și dacă există arderea locală a grăsimilor.

Arderea locală a grăsimilor: mit sau realitate

Dacă ar fi posibil să se schimbe doar un parametru al fiziologiei umane în raport cu condiția fizică, nu aș ezita o secundă – arderea locală a grăsimilor! „Vreau să slăbesc la burtă repede, în șolduri și coapse, dar în alte locuri nu este necesar”! Această frază, adresată instructorului de fitness, sună la fel de impracticabilă ca o cerere „de a lua luna de pe cer”. Un chirurg plastic poate că te va asculta cu interes profesional și chiar, probabil, îl va implementa. Dar asta este cu totul altă poveste.

De reținut!: Ce trebuie să fac să slăbesc la burtă? În alte locuri nu este necesar – această frază, adresată instructorului de fitness, sună la fel de impracticabilă ca o cerere de a lua luna de pe cer.

Cum funcționează pierderea în greutate

Deficitul de calorii

Pentru o claritate completă, de ce arderea locală a grăsimilor nu este o strategie eficientă, poți lua în considerare logica generală a pierderii în greutate. Se bazează pe fizică și legea conservării energiei.

Odată ajunse în corp, toate alimentele sunt transformate în energie (calorii). Dacă obținem mai multă energie decât cheltuim, atunci excesul va fi stocat ca depozite de grăsime. Și dacă într-o zi ne vine în minte că ar fi frumos să scăpăm de acest „coșmar”, atunci prima și principala sarcină este crearea unui deficit energetic.

Aportul zilnic total de calorii ar trebui să fie mai mic decât cheltuielile. Și nu există excepții de la această regulă. Pierderea în greutate este, în orice caz, despre înfometarea scăzută.

Vreau să slăbesc la burtă – care este soluția?

Există multe sisteme și, pentru fiecare persoană, propria sa versiune de reducere a rației zilnice va fi optimă.

Orice opțiune este bună, cu condiția îndeplinirii a două condiții: vei obține minimul necesar de nutrienți, inclusiv vitamine și minerale, și te simți relativ confortabil să lupți împotriva foametei.

De exemplu, decid să slăbesc și înțeleg că la nivelul meu actual de activitate fizică, trebuie să mănânc 2000-2200 Kcal. Și știu că pot uita cu ușurință de mâncare până la cinci sau șase seara. Dar dacă mă culc cu stomacul gol, atunci durerile de foame și insomnie îmi sunt garantate.

Prin urmare, dimineața trec cu o ceașcă de cafea sau adaug o gustare simbolică de 300-400 Kcal. Dar mănânc mult după antrenament și înainte să mă culc cu conștiința curată, voi mânca până la 1000 Kcal. Pentru unii, dimpotrivă, nu este dificil să te culci pe stomacul gol. Dar dimineața ai nevoie doar de un mic dejun consistent. Dacă încă nu-ți cunoști corpul foarte bine, începe prin a distribui în mod egal aportul zilnic total de calorii în 3-5 mese.

Deci la întrebarea ce să mănânc ca să slăbesc la burtă nu este decât un singur răspuns: niciodată nu vei putea slăbi doar într-o singură zonă – slăbește tot corpul.

Te invit să vizionezi un antrenamnet GRATUIT.

Antrenament complex pentru un abdomen plat și tonifiat

Vreau să slăbesc la burtă – Arderea caloriilor

Să trecem la antrenament, sau mai bine zis, la activitatea fizică și rolul acesteia în procesul de ardere a grăsimilor. Corpul cheltuiește cantitatea minimă de calorii în decubit dorsal. De îndată ce te așezi pe pat, costurile de energie cresc. Inclusiv datorită faptului că este necesar să forțezi mușchii să se contracte.

Începem să mergem – consumul de energie crește, accelerăm ritmul – consumul crește din nou, am trecut la alergare – cheltuielile cresc din nou. Ca un rezervor de benzină într-o mașină – cu cât apăsăm mai tare pedala de gaz, cu atât se arde mai mult combustibil.

Deci rezervele noastre de grăsime sunt aceeași benzină. Nu te lăsa păcălită de faptul că acest combustibil este dispersat pe tot corpul (și, de asemenea, inegal). Corpul, indiferent de locația sa, percepe tot țesutul adipos, de fapt, ca un singur rezervor de gaz. Nici măcar un rezervor de benzină, ci un recipient de rezervă, pe care unii șoferi care au supraviețuit epocii lipsei de combustibil îl poartă încă cu ei.

Ce să fac să slăbesc la burtă? – Sport! Și să urmezi un stil de viață sănătos, o alimentație echilibrată. Și atunci nu doar burta, dar întregul tău corp va arăta așa cum îți dorești.

Citește și articolul: Exerciții piept sală fete

Pentru a nu rata toate sfaturile și noutățile cele mai importante și interesante, abonează-te la noi pe rețelele de socializare: YoutubeInstagramFacebook.

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu